Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 11 februarie 2009

tarta cu branza dulce si bezea













o nebunie de prajitura,facuta cu branza dulce din romania cumparata din piata de la tarani.azi am scos ultimul pachet din congelator si mi-au cazut ochii pe prajitura asta.

aluat:
200g faina
1/2 plic praf de copt
100g unt
80g zahar brun
1ou
1 pachet zahar vanilat

umplutura:
4 oua
125g zahar brun
750g branza dulce
1 lingura amidon (sau 1 budinca vanilie,praf)
50g unt moale

bezea:
4 albusuri
5 linguri zahar

intr-un castron amestecam ingredientele pentru aluat:

il lasam 20min la rece apoi il intindem in tava de tarta unsa si pudrata cu faina si il intepam in mai multe locuri.
mixam branza cu ouale intregi,zaharul,amidonul si untul lasat vreo 3-4 ore la temperatura camerei si turnam peste foaia din tava de tarta:



dam la cuptor pentru 45-50min,la 180 grade.intre timp batem albusurile spuma tare,adaugam pe rand zaharul si continuam sa batem pina stau tepene.intindem bezeaua peste branza:



si mai punem 3-4 min la 190 grade:


lasam sa se raceasca si pe suprafata bezelei vor aparea "picaturile aurii":

feliem si servim,langa o cana mare de cafea.

9 comentarii:

Flor spunea...

Tare bine arata!

Marcela S. spunea...

Reteta si prajiturica ta sunt foarte asemanatoare cu reteta mea de cheese cake( varianta mea). E un deliciu, nu-i asa? Mie imi plac la nebunie placintele si prajiturile cu branza. Ai mei baietii nu se prea dau in vant dupa branza, prefera fructele, ceea ce nu ma avantajeaza deloc.

Amalia spunea...

Foarte bine arata, mie imi place branza dulce tare mult :)sper sa incerc si eu reteta !

Gargarita spunea...

Arata super.Felicitari!

criss spunea...

super buna...mmmm.
pupik.

Anonim spunea...

Sa inteleg ca se consuma pt o tarta 9 oua??5 oua intregi si 4 albusuri.

mihaela spunea...

sa zicem 5 oua plus albusurile pe care eu una le aveam in congelator de la cozonac.

ellis spunea...

uau! arata f bine si cred ca e deliciosa! merge o felie mare langa o cafea mare si tare!

Anonim spunea...

Arata foarte bine! Cred ca poate fi facuta si de Craciun, pe post de pasca, daca mai punem si catevastafide, ce zici?