Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 2 ianuarie 2012

paine cu seminte



-350g faina alba
-150g faina integrala
-5 linguri tarate
-5 linguri seminte susan+in
-1 plic drojdie granulata
-1 lingura sare
-1 lingura miere
-2 linguri ulei masline
-250ml apa

aluatul l-am framantat la masina de paine si l-am lasat la dospit intr-un loc caldut pentru o ora.l-am pus in tava de chec pregatita cu hartie de copt si l-am lasat si acolo pentru 25min sa dospeasca.


cuptorul l-am preincalzit la 190 grade si am copt painica pentru 30-35min.

5 comentarii:

DiaMar bucataria galbena spunea...

Imi place tare mult painea cu seminte,dar mofturosii mei nici nu vor sa auda de ea,asa ca servesc de la tine.Te pup!

sarah spunea...

cred ca nu gresesc cand spun ca cele mai faine retete de paine sunt la tine pe blog.pup

mihaela spunea...

multumesc Minitia!

mihaela spunea...

si noua ne place painica cu sau fara seminte,mai ales aceasta facuta in casa.

mihaela spunea...

sarah esti o draguta,pupici!