Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 9 octombrie 2007

Branza de vaci,facuta in casa


am folosit 3 l de lapte cu 3,8 grasime si o cutie de 500g cu iaurt simplu
am incalzit joi seara laptele,am pus iaurtul,am amestecat de 2-3 ori si am lasat oala acoperita in bucatarie,unde nu era foarte cald
l-am pus aseara pe la 8 intr-un tifon si acum cateva ore am luat branzica:

3 comentarii:

Alina spunea...

Salut Mihaela,

Dupa ce amesteci iaurtul cu laptele cald, cat timp lasi sa treaca pana cand pui amestecul in tifon?
Si cat timp tii amestecul in tifon?
Multumesc,

Alina

mihaela spunea...

alina trebuie sa recunosc ca tare telegrafic am mai scris reteta asta.laptele il lasi sa stea in bucatarie vreo 24-48 de ore,trebuie sa fie acru cand treci cu lingura prin el.daca vrei sa se acreasca mai repede il poti pune la soare.il pui apoi in tifon de seara de la 8 l-am tinut pina dimineata la 8,sa fie bine stors.am agatat tifonul intr-un cui si am pus sub el un castronel sa adun zerul.

Alina spunea...

Multumesc, Mihaela.