Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 26 noiembrie 2010

prima zapada si melcisori cu nuca




da da ...la noi a venit iarna cu zapada si minus grade.acum 3 sapt.veneam din romania unde erau 20 grade,pomii dadeau sa infloreasca si parca venise primavara.




dar cum e asa frig afara ce poate fi mai placut decat mirosul de cozonaci in casa.reteta este foarte rapida iar eu am avut un ajutor pe masura.

aluat:
-300g faina
-1plic praf de copt
-90g zahar
-150g quark sau crema fina de branza
-50g unt topit
-3 linguri lapte

umplutura
-200g nuci macinate
-100g zahar(sau dupa gust)
-7 linguri lapte

se amesteca ingredientele pentru aluat pina rezulta o coca fina.se intinde pe masa infainata o foaie potrivit de groasa pe care se pune umplutura.pt aceasta oparim nuca macinata cu zaharul si laptele si o lasam sa se racoreasca.rulam si taiem felii pe care le asezam in forma de tort pregatita cu hartie de copt.
o reteta asemanatoare facuta pas cu pas gasiti aici:

se pune tava la copt pentru 30min la 180grade.rece se poate pudra cu zahar.
sa aveti pofta si un sfarsit de saptamana minunat!

5 comentarii:

Bianka spunea...

Minunat si zapada si melcisori

mirela spunea...

melcisorii sunt deliciosi,,,,iar zapada vreau si eu,,,,,pupici si spor la gatit!!

Lop spunea...

Salut, daca te intereseaza un concurs cu premii: retete pe baza de ceapa, te invit cu drag la urmatorul link: http://lopfras.blogspot.com/2010/11/concurs-cu-premii-retete-pe-baza-de.html

Anonim spunea...

intrebare: nici un ou la aluat? Am vazut ca la rozeta cu mere ai pus un ou. Mersi de reteta!

mihaela spunea...

nu,e fara ou.este o alta reteta dintr-o revista germana,am dat exemplu cealalta reteta unde am avut timp sa fotografiez pasii.prea mare diferenta intre cele aluaturi sincer nu am observat.