Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 5 octombrie 2007

prajitura cu zmeura,migdale si bezea


pt blat:
6oua
150g zahar+1plic zahar vanilat
125g faina+1plic praf de copt
170g migdale tocate
3linguri apa rece

300-400g zmeura

bezea:
4albuse
110g zahar
35-40g migdale felii

pt blat am batut albusele spuma tare cu apa si apoi am adaugat zaharul+zaharul vanilat.am batut in continuare pina au fost din nou tepene.
am pus apoi galbenusele si la final migdalele macinate amestecate cu faina si praful de copt. se toarna in tava tapetata cu hartie de copt(~30*35cm) si se pune 5min la cuptorul incins la 185 grade,apoi se pun deasupra fructele si se coace vreo 35-40minute pina cand scobitoarea este curata.

intre timp am pregatit bezeaua:
am batut albusele prima data simple foarte bine si apoi am pus zaharul si am batut din nou pina cand s-au intarit si zaharul a fost topit tot.
am intins-o peste fructe si am presarat migdalele felii,apoi am mai pus 5minute la cuptor la 200grade.aveti grija sa nu se arda, a mea s-a cam bronzat.

2 comentarii:

vio spunea...

Prajitura aceasta mi-a iesit fenomenal, am incantat multe persoane cu ea, eu am pus nu doar zmeura ci si mure si afine,..o splendoare!:)
multumesc pentru reteta Mihaela!

mihaela spunea...

cu placere vio!