Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 12 mai 2008

adio veche bucatarie!

a sosit si timpul sa pregatesc ultimele bunatati inainte de mutare in micuta mea bucatarie:
(cu retetele voi reveni dupa ce ne instalam si am putin timp liber)

-felii de castravete cu creme de branza si verdeata,facuta de mine

200g branza feta
100g smantana acra,groasa
o lingura amestec de verdeturi congelate
1 catel mic usturoi
2 linguri ulei masline
toate le-am pasat cu mixerul bat,ceva sare si piper la final si inainte de servire le-am aranjat pe feliile de castravete.



-colacei pufosi -reteta lily

630 gr faina,
360 ml apa calduta,
25 gr dorjdie,
10 gr sare,
60 gr zahar,
30 gr lapte praf,
30 ml ulei,
30 gr unt topit

aluatul l-am framantat si dospit in masina de paine apoi l-am impartit in 8 bucati din care am modelat colaceii.i-am uns cu putin ou batut si am presarat semintele de mac,apoi copt la 185 grade.




-saratele cu vin alb-reteta lizura

200g de unt
100-150 g smintina

1 lingurita de sare
300g faina
2 linguri de vin alb

Se amesteca ingredientele de mai sus, se face o bila care se acopera cu folie de plastic si se da un pic la rece ca sa nu avem dificultati la taiat mai tirziu.
Se aseaza in tava pe hirtie de copt sau se poate tapeta tava cu unt si faina. Se pensuleaza pe ele ou batut si se presara mac.



-salata de cartofi cu ceapa verde

-cartofi fierti cuburi
-ceapa verde tocata fin
-3 oua fierte tari si tocate grob
maioneza facuta in casa amestecata cu un pahar smantana si sare,piper





-rulouri de sunca umplute cu aceeasi crema de branza


-ciupercute umplute cu ardei,ceapa verde si parmezan

-oua umplute cu sunca de pui-reteta cristina

placinta cu mere si migdale si strudel cu ricotta:


cam asta a fost in mare.pe curand!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Felicitari pentru noua bucatarie! Eu una astept bunatatile.

Edith spunea...

ce de bunataaati! Arata super, Miha!
Spor la treaba cu noua casutza! :)