Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 5 octombrie 2007

prajitura cu branza dulce si mandarine



aluat:
-200g crema de branza,quark
-100ml ulei floarea soarelui
-100g zahar
-1ou
-450g faina
-1plic zahar vanilat
-1plic praf de copt

pt umplutura:

-100g stafide
-800g crema de branza sau branza dulce
-100ml lichior oua(reteta zicea 300,dar nu am avut curaj sa pun)
-1 budinca praf(a mea a fost de smantana)
-150g migdale felii
-200ml smantana dulce
-250g zahar-7oua

-conserve de mandarine,compot
-1plic glazura


pentru blat se amesteca toate cu mana sau robotul


si apoi se indinde in tava pregatita cu hartie de copt,se inteapa cu furculita


pt umplutura se amesteca galbenusele cu smantana,branza,zaharul,stafidele ce au stat vreo 10min in lichior,budinca,lichiorul,migdalele iar albusele se bat spuma tare :


apoi se amesteca cu telul usor cele 2-rezulta multa compozitie,abia am amestecat in cel mai mare castron ce-l aveam

se toarna peste foaie


si se coace la 185-200grade.faceti testul cu scobitoarea ca nu stiu cat l-am tinut,faceam alte 100 de lucruri atunci.


cand s-a racit am aranjat feliile de mandarine si am turnat deasupra glazura facuta ca pe plic,dar cu suc de mandarine.

Un comentariu:

kukingrid spunea...

Draga mihale afelicitari pentru retete. Am utilizat vreo 2 si a functionat perfect. La aceasta reteta ai uitat sa treci cantitatea de faina din aluat. Te rog completeaza.