Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 13 ianuarie 2008

melcisori cu sunca si ciuperci

reteta este inspirata de aici,dar am facut cateva modificari:

avem nevoie de:

250g faina
drojdie cat o nuca(am pus 1/2 cubulet)
putina sare
4 linguri lapte
4 linguri ulei
1 ou(fara el nu am putut lega aluatul)

100 sunca presata
125g cascaval
1 doza ciuperci

laptele si uleiul se incalzesc si se dizolva inauntru drojdia si putin zahar.se lasa 5-7min.

se toarna apoi peste faina,


se pune putina sare si se framanta(asa cel putin zice reteta).eu am vazut ca nu se aduna,era prea putin lichid,asa ca am pus 1 ou batut si 1 lingura faina si a rezultat acest aluat:

pe care l-am lasat la dospit 45min:

intre timp tocam sunca marunt,ciupercile la fel iar cascavalul se razuieste.o parte din cascaval se pastreaza pt mai tarziu:

aluatul se intinde pe masa unsa cu un strop de ulei si se pune deasupra umplutura:


se ruleaza:


si se taie in 12 felii:


se pun in tava cu hartie de copt:

se pune pe fiecare un mot de cascaval:


le-am copt la 150 grade pt 20min.

Niciun comentariu: