Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 4 aprilie 2008

eclere cu zmeura


si uite asa incet incet....am ajuns si la 100.000 de vizitatori.am sarbatorit cu niste eclere cu zmeurica:


reteta de aici:

pt coji:
100g unt
250ml apa
sare
150g faina
1 lingura amidon
4 oua

umplutura:
1 cutie zmeura proaspata
2 lingurite zahar pudra
400ml frisca

apa,untul,sarea se pun la fiert pina se topeste untul

apoi se adauga faina toata deodata:

si se amesteca rapid:

pina se obtine o bila de aluat.se ia de pe foc si lasa 1 min sa se racoreasca apoi se adauga ouale pe rand,amestecand/mixand bine dupa fiecare

aluatul se lasa 5min sa se raceasca si se pune apoi in tava tapetata cu hartie de copt:


se coc la 180 grade,20-25min:

le-am lasat sa se raceasca complet.intre timp am batut smantana de frisca cu zaharul si am taiat apoi eclerele in 2.am pus pe baza frisca si ceva fructe:

apoi capacelul:


pudram cu ceva zahar pudra si gata!!!

7 comentarii:

Anonim spunea...

Blogul tau a devenit sursa mea de inspiratie in bucatarie,felicitari pentru retete si traficul pe care il ai,numai bine

mihaela spunea...

multumesc ingrid.sunt extrem de fericita ca iti plac retetele si te inspir.
te astept cu placere sa revii.
pupici

Edith spunea...

woooow miha, felicitari! la cat mai mult vizite
suuper eclerele cu zmeura!

Vicky spunea...

Felicitari, ai un super blog, am facut si eu mai multe retete de la tine si mi-au placut mult,la mai mult, felicitari.

Vicky spunea...

Felicitari pentru blog, retetele tale sunt super, am incercat cateva si mi-au placut, bafta incontinuare la cat mai multe retete noi.

Mari spunea...

feliciari
Numai ce te-am descoperit imi place foarte mult felul in care prezinti retetele si as vrea sa fac si eu eclerele cu smeura dar nu stiu ce ii amidonul ?!thanks

mihaela spunea...

mari amidonul este obtinut din cartof,este ca si faina numai ca face aluaturile mai fine.se gaseste si in romania.daca nu-l gasesti poti pune aceeasi cantitate de faina de grau.
spor la treaba!