Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 5 august 2008

"trandafiri" dulci cu branza feta si stafide


reteta de la Daveco

pt 24 bucati

-1 kg faina,
-5 galbenusuri,
-250g zahar,
-50g unt
-aprox 2 cani cu lapte
-45g drojdie
-putina sare

UMPLUTURA:
-600g branza feta
-2 galbenusuri,
-1 ou intreg
-100g stafide,am pus cranberries
-200g zahar



aluatul l-am framantat la MP:

si lasat vreo 50min la dospit:

apoi l-am impartit in bucati potrivite:


pregatim umplutura:dam branza pe razatoare ca robotul tocmai s-a ars :) si apoi o amestecam cu restul ingredientelor:

incepem sa modelam trandafirii:





pe care-i punem in tava cu hartie de copt,cam 12 intr-o tava:

ii ungem cu galbenus+2 linguri smantana dulce sau lapte si ii coacem la 160 grade,cu ventilatie pina arata asa:



apoi ii lasam sa se racoreasca.se pot pudra si cu zahar.

9 comentarii:

Amalia spunea...

Foarte faini ti-au iesit cred ca ai avut un pic de lucru cu ei dar a meritat !

Marcela S. spunea...

super ti-au iesit!Ai un premiu de apreciere din partea mea pe blogul meu. Curry cu cartofi e un deliciu. Tot ce vad eu pe blogul tau e multa munca si pricepere. Felicitari. Te pup.

Anonim spunea...

Ti-au iesit foarte bine si cred ca sunt si gustosi.

Anonim spunea...

Te citesc frecvent , dar de scris scriu rar din cauza ca sunt tot pe fuga .Numai stiu daca ti-am lasat mesaj in alta parte dar sa stii si pe blogul meu te asteapta 2 premii si nu este o gluma. Te pup.

mihaela spunea...

amalia cu primii 2 -3 a fost mai greu pina am prins smecheria,apoi a mers struna.

mihaela spunea...

marcela si nicolina va multumesc pentru premii.

"trandafirii" au fost devorati aseara de musafiri,nu a mai ramas nimic...asa ca munca a meritat.

Anonim spunea...

t de-am turbat reteta asta, am gasit-o cu google in blogul tau.
felicitari pentru pastrarea originii retetei!

muah! :)

Cami spunea...

Ce apetisanti sint trandafirasii :)
Am sa incerc si eu...
Nu sint prea sarati cu brinza feta??

mihaela spunea...

cami eu o las mereu 3-4 ore in apa.