Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 5 octombrie 2007

prajitura cu branza dulce si aluat dospit


aluat:
500-550g faina alba
1cubulet drojdie
200ml lapte caldut
100g zahar
100g margarina moale(adica scoasa cu vreo 3-4 ore inainte din frigider si lasata la temp camerei)
1galbenus
1plic zahar vanilat
umplutura
2plicuri budinca vanilie
800ml lapte
3oua+albusul ramas de la aluat
175g zahar
1kg branza dulce de vaci
120g stafide
100g migdale macinate

dupa ce am fiert budinca o lasam sa se raceasca bine si ne ocupam de aluat.
punem drojdia in laptele caldut cu putin zahar si o lasam sa creasca putin.
facem in mijlocul fainii o gropita in care punem galbenusul,untul moale,zaharul si drojdia+laptele
adaugam si putina sare. framantam pina rezulta un aluat omogen pe care il lasam la dospit
intr-un loc caldut.

peste budinca adaugam branza de vaci,galbenusele ,stafidele si migdalele(daca vreti). batem cele 4 albuse spuma tare. si apoi le punem peste compozitia de branza. amestecam usor totul.luatul care a crescut de si-a dublat volumul il impartim in 2 bucati. pregatim o tava mare (30x40 tava mea) cu hartie de copt.

intindem din prima parte de aluat o foaie si o punem in tava.o intepam de cateva ori cu furculita. turnam compozitia de branza deasupra. intindem si a doua foaie,o punem peste branza si intepam cu furculita. se coace 50min la foc potrivit.

imediat dupa ce am scos tava cu praji din cuptor am uns-o putin pe deasupra cu ulei de floarea soarelui,am acoperit-o cu un prosop uscat si am lasat-o la racit.

Niciun comentariu: