Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 9 august 2011

galusti cu prune,aluat cu branza













azi mama ne-a rasfatat cu galusti cu prune.nu am mai mancat de anul trecut,din ultima vacanta in romania si nu puteam pleca fara sa nu le savuram.am stat pe langa ea cu aparatul foto in mana si am surprins cam toate etapele:


aluat:
-500g branza dulce de vaci
-2 oua
-7 linguri faina
-3 linguri gris

pt tavalit:
-1 lingura ulei
-4-5 linguri gris
-6 linguri zahar
-1 zahar vanilat
-prune

intr-un castron amestecam ingredientele pentru aluat:

pina cand acesta se desprinde de pe maini si se formeaza o bila:

pe masa infainata formam un sul,pe care-l taiem in 16-17buc:

modelam galuscute rotunde,la mijloc punand cate o pruna:




le fierbem in apa sarata cu putin ulei,pentru 10-15min.


se scot in sita si apoi se tavalesc prin amestecul de gris prajit putin in uleiul incins.cand grisul s-a racorit adaugam zaharul.

sa aveti pofta!!!!

aici gasiti si varianta clasica,cea cu aluat de cartofi.

.

8 comentarii:

Carmen spunea...

Mmm ce bine arata!!!...imi plac ca sint cu brinza!...parca sint papanasi cu prune!...buuuni...am copiat reteta,merci!

mihaela spunea...

carmen sunt foarte buni si pe deasupra se fac mult mai repede decat cele cu cartofi!

Bianka spunea...

Foarte bun

Liana Morar spunea...

Miha, nu am mai lasat de mult mesaj, bine ca am si rarait vizitele pe bloguri culinare de cand sunt gravida...sa nu-mi starnesc poftele. Galustile tare m-au dat gata, trebuie sa le incerc. Ce zici daca pun quarq de-al nostru, trebuie sa pun gris sau faina mai multa nu?Da-mi te rog o idee.
Concediu placut in continuare.
Liana Morar

mihaela spunea...

liana draga mea in primul rand felicitari si sarcina usoara in continuare!!!

tu stii cum este branza dulce de vaci din tara,mai uscata...la quark cred ca trebuie 2-3 linguri de gris si 2-3 de faina in plus.ideea este sa nu se lipeasca aluatul de maini.

poate gasesti in zona vreun magazin rusesc sau turcesc,acolo stiu sigur ca au branza dulce ca la noi.

te pup si sper sa ne mai auzim si la telefon!

mihaela spunea...

bianka multumesc,o zi frumoasa!

Liana Morar spunea...

Miha,MULTUMESC MULT PT.RETETA.Sunt extraordinare galustile,cele mai bune pe care le-am mancat/facut in viata mea.Acum la pranz le-am savurat.

mihaela spunea...

liana sa va fie de bine!!!!