Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 10 aprilie 2008

barcelona-ziua 3-

si ieri a fost o zi plina.ne-am plimbat pina in port,apoi pe renumita RAMBLA,strada plina de viata a barcelonei:



statuia lui columb,care a vizitat barcelona in 1493,dupa prima sa calatorie in america.in interior se afla un lift cu care poti urca pina pe platforma de sus.eu cu matei n-am indraznit asa ca am vazut lucrurile de la sol.

apoi ne-am dus in port:





aici se afla molul si acvariul,care se zice ca e cel mai mare din europa.tot in port se gaseste si muzeul maritim.



din port am plecat spre :

la rambla,o promenada de peste 1 km lungime care leaga piata catalunya de vechiul port.se gasesc restaurante,magazine,terase si este cred una din cele mai aglomerate strazi ale orasului.

tot felul de tarabe cu suveniruri:


statui vii:





ne indreptam apoi spre:









am mers apoi spre placa de catalunya unde din pacate se lustruis gresia din mijloc si nu puteam intra in piata:






si incet incet ne-am indreptat spre hotel.

4 comentarii:

Mona spunea...

Mihaela, multumesc de plimbare...pana acum am calatorit si eu cu tine, prin intermediul pozelor tale...foarte frumoase si interesante...ati ales o destinatie de vacanta minunata...distractie placuta in continuare...pupici :))

ps. astept cu nerabdare si alte poze..

Mona spunea...

Mihaela, multumesc de plimbare...pana acum am calatorit si eu cu tine, prin intermediul pozelor tale...foarte frumoase si interesante...ati ales o destinatie de vacanta minunata...distractie placuta in continuare...pupici :))

ps. astept cu nerabdare si alte poze..

mihaela spunea...

mona ma bucur ca ti-au placut pozele!
multi pupici de la noi!!!!!

Ducesa spunea...

Orasul meu preferat dupa Roma! in ianuarie merg din nou, ca sunt reducerile! mi-ai facut o mare bucurie sa revad Barca.numai bine!