A apărut o eroare în acest obiect gadget

Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog

Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 10 aprilie 2008

barcelona-ziua 3-

si ieri a fost o zi plina.ne-am plimbat pina in port,apoi pe renumita RAMBLA,strada plina de viata a barcelonei:



statuia lui columb,care a vizitat barcelona in 1493,dupa prima sa calatorie in america.in interior se afla un lift cu care poti urca pina pe platforma de sus.eu cu matei n-am indraznit asa ca am vazut lucrurile de la sol.

apoi ne-am dus in port:





aici se afla molul si acvariul,care se zice ca e cel mai mare din europa.tot in port se gaseste si muzeul maritim.



din port am plecat spre :

la rambla,o promenada de peste 1 km lungime care leaga piata catalunya de vechiul port.se gasesc restaurante,magazine,terase si este cred una din cele mai aglomerate strazi ale orasului.

tot felul de tarabe cu suveniruri:


statui vii:





ne indreptam apoi spre:









am mers apoi spre placa de catalunya unde din pacate se lustruis gresia din mijloc si nu puteam intra in piata:






si incet incet ne-am indreptat spre hotel.

4 comentarii:

Mona spunea...

Mihaela, multumesc de plimbare...pana acum am calatorit si eu cu tine, prin intermediul pozelor tale...foarte frumoase si interesante...ati ales o destinatie de vacanta minunata...distractie placuta in continuare...pupici :))

ps. astept cu nerabdare si alte poze..

Mona spunea...

Mihaela, multumesc de plimbare...pana acum am calatorit si eu cu tine, prin intermediul pozelor tale...foarte frumoase si interesante...ati ales o destinatie de vacanta minunata...distractie placuta in continuare...pupici :))

ps. astept cu nerabdare si alte poze..

mihaela spunea...

mona ma bucur ca ti-au placut pozele!
multi pupici de la noi!!!!!

Ducesa spunea...

Orasul meu preferat dupa Roma! in ianuarie merg din nou, ca sunt reducerile! mi-ai facut o mare bucurie sa revad Barca.numai bine!