Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 9 ianuarie 2010

biscuiti cu nesquik







LA MULTI ANI si va multumesc din suflet pentru urarile si cuvintele frumoase pe care le-am primit in perioada sarbatorilor pe blog.imi cer scuze ca nu am apucat sa va raspund,dar asa este cand esti in vacanta, acasa in romania.

incerc sa ajung la zi cu retetele pe care le-am incercat in aceasta perioada de rasfat.

-100g zahar
-150g unt
-300g faina
-2 linguri cu varf nesquik
-1 ou
-1 plic praf de copt

amestecam intr-un castron toate ingredientele:

pina avem o bila de aluat omogen:

impartim aluatul in 3 snururi mai groase din care taiem cu un cutit ascutit bucati pe care le aplatizam usor:

le asezam in tava cu hartie de copt,cu putina distanta intre ele:

si le coacem la foc potrivit(cam 190grade,cu ventilatie) pt 10-15min.se pudreaza cu zahar.

7 comentarii:

Unknown spunea...

Bine ai venit Mihaela.
Ti-am simtit lipsa.Bine retetelor tale.
I-ti urez un an plin de bucurii.

Si ce invidie am pe tine, ai fost in romania.
Salutare.

ellis spunea...

Ce simplu, cred ca sunt buni si usor crocanti?!

Laura -Bonn spunea...

Bine ai revenit Mihaela,
Sper sa fi petrecut bine acasa iti doresc un an nou fericit!
Am sa incerc biscuitii tai cit de curind.Te pup

Liana Morar spunea...

Bine ai revenit Mihaela!!!
Sa ai un an nou de nota 10 cu multe bucurii si impliniri.

Te pup

Anonim spunea...

buna,
m-ai facut fericita!!!!sint fan briose si n-am gasit pe nici un blog atitea retete la un loc,de muffins si/sau briose. TOATE O SA LE FAC!!!imi asum riscul de a ma face cit China.:D
sa revenim: crezi ca ar fi bine sa intind acest aluat si sa-l tai cu formele?(om de zapada,stelute etc?)si daca e bine ce mi-a trasnit prin cap,cam ce grosime sa aibe aluatul cind il intind?
multumesc. Corina

mihaela spunea...

buna corina,aluatul cred ca il poti intinde,dar nu foarte subtire.ei oricum se latesc la coacere.eu nu am incercat sa-i tai forme,i-am facut asa cum am gasit in reteta originala.

cat despre briose si baiatelul meu e tare incantat de ele,incat o sa mai scriu si altele.

Anonim spunea...

mltumesc mult,sa ai Sarbatori Fericite!:P
Corina