Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 7 ianuarie 2008

fileuri de peste,cu crusta,la cuptor


500g fileuri de peste
sucul unei lamai
2 cepe
1 borcan ciuperci
2 linguri ulei floarea soarelui
patrunjel verde tocat
1 cutie rosii in suc
200g smantana groasa
80g pesmet
40g unt


ceapa se toaca marunt si se pune la calit in uleiul incins,se adauga ciupercile si se lasa sa se inmoaie putin:


se adauga sosul de rosii si se lasa sa scada putin.se condimenteaza,pune verdeata tocata:

se pune amestecul intr-o forma rezistenta la cuptor:

pestele stropit cu zeama de lamaie si condimentat cu sare si piper se aseaza deasupra:


se intinde deasupra smantana:

se pune pesmetul si untul fulgi:

se da la cuptor,la 185 grade,pt 35-40min.eu m-am jucat cu matei si am cam uitat de mancare,asa ca s-a bronzat putin.


delicioasa!


noi am servit-o la cina cu paine proaspata de casa,dar se poate si alaturi de o garnitura de orez.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Aseara m-am inspirat si eu de la tine

mihaela spunea...

sper ca ti-a si placut ceea ce a iesit la final.