Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 7 februarie 2008

muffins cu mac si gem de portocale


reteta de aici:


300g faina
1plic praf de copt
40g mac
90g zahar(am pus miere)
125g unt
210g gem portocale
250ml lapte
2oua
coaja razuita de portocala
intr-un bol se mixeaza ouale,zaharul(mierea) macul,untul,aromele si dulceata:

se adauga treptat laptele putin caldut si faina+praful de copt:

rezulta aceasta compozitie:

se pune in formele de muffins pregatite cu hartiute:


se coc la foc potrivit :

se lasa 2 min in forma apoi se scot.sunt foarte,foarte pufoase,desi mie din cauza mierii nu mi-au crescut foarte mult.

3 comentarii:

Unknown spunea...

Miha le-am facut si eu azi, in forma de mini-cakes, sunt foarte bune, acum savurez unul :P
Multumesc pentru reteta, te pup

mihaela spunea...

isabela sper ca ti-au crescut ceva mai mult ca ale mele.sunt fericita cand vad ca reusesc retetele mele si pe deasupra mai si plac.
te pup!

Unknown spunea...

Miha tot ca si ale tale au crescut, can m-am uitat prima data pe geamul cuptorului erau crescute bine, dar aproape de final au dat inapoi :(
Dar nu conteaza sunt fff bune, mai am 2 pentru maine dimineata :) la micul dejun :P
Poop