Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 2 februarie 2008

gratin de broccoli cu piept de pui


reteta de aici:
pt 4 portii:

4-500g broccoli
1 conopida mica
400g piept pui
sare,piper
2linguri ulei
1 ceapa
150g smantana pt frisca
1 plic supa de ciuperci(am pus 1 lingura amidon)
2 felii toast(am pus pesmet)
2 linguri unt


legumele se fierb in apa sarata.se taie buchete si le lasa la stors.carnea se taie cuburi mari si se prajeste bine,pe toate partile,in uleiul incins:

se scoate apoi pe o farfurie.in acelasi ulei se pune ceapa tocata si se caleste:

se adauga 400ml apa amestecata cu supa de ciuperci si smantana(eu am stins ceapa cu amidonul/faina


si apoi am turnat apa+smantana).se lasa sa fiarba 2-3 min:

se condimenteaza cu sare,piper si se adauga verdeata tocata.intr-o forma rezistenta la cuptor se aseaza pieptul de pui si buchetelele de broccoli si conopida:

se amesteca untul cu firimiturile de paine sau cu pesmetul:


se toarna sosul peste carne si se presara pesmetul:


se da la cuptor 25min.

3 comentarii:

Lore spunea...

Ce imbietoare e crusta de pe gratin! Ti-a iesit foarte bine chiar daca ai adaptat-o fata de original...stiu cum este pt ca si eu fac asta destul de des :)

mihaela spunea...

de cand il am pe matei am evitat prafurile la plic,iar paine tare nu prea am in casa,asa ca a trebuit sa gasesc o solutie..reteta a iesit delicioasa,pina si sotul meu care nu se da in vant dupa broccoli si conopida mi-a spus ca ii place :-)

Anonim spunea...

si asta a iesit foarte foarte buna,delicios ,ne lace foarte mult brocoli.am facut-o a doua oara saptamana asta.