Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 11 iunie 2008

tagliatelle facute acasa


reteta si executia sunt ale mamei mele in intregime,eu am fost numai fotograful de aceasta data.

2 oua
sare
faina cat cuprinde(aprox 200g)

ouale intregi si putina sare se bat usor cu furculita:


se adauga faina:

apoi se framanta un aluat:





se intinde putin si taie fasii:



care se trec prin masina :




i-a lasat 20min sa se usuce usor,apoi i-a taiat:


le-am fiert in apa sarata cu putin ulei si servit cu o tocanita de ciuperci si ceva parmesan deasupra.

azi am folosit din nou reteta aceasta de paste pentru a le servi cu un sos de legume,smantana dulce si carne de pui:

5 comentarii:

Irina spunea...

Foarte frumos !

Anonim spunea...

Esti harnica!si eu am exact asa masina si n-o foloserc!of,of,Asta imi place la italieni ca mereu fac din astea proaspete!

mihaela spunea...

mariana de data asta le-a facut mama ca sa-mi arate cat de usor se pot face si acasa.si m-a convins.
scoate masina de la naftalina ca merita!

Vicky spunea...

tari, arata nemaipomenit, totul proaspat, ferice de tine ca ai masina minune.

mihaela spunea...

da vicky..le fac acasa.sper sa reusesc zilele acestea sa pun o reteta noua.