Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 8 octombrie 2007

fursecuri cu migdale, in 2 culori



250g unt
350g zahar spune reteta,eu am pus numai 280 si imi place cat de dulci au iesit
3oua
200gmigdale felii+50g migdale intregi
500g faina
1plic praf de copt
2linguri cacao
scortioara(dar in final am renuntat si nu am mai adaugat-o=
gem de piersici

glazura pt decor

se amesteca cu robotul toate ingredientele,pina la cacao si rezulta un aluat care se imparte in2 parti egale.jumatate se framanta cu cacao,iar cele 2 bile obtinute se dau cel putin 1 h la frigider.am luat bucati din cele 2,le-am rulat pe masa curata,fara faina sau altceva,apoi le-am rasucit si le-am pus in tava cu hartie de copt si ceva distanta intre ele.cealalta parte de aluat am tinut-o tot restul timpului la frigider.se coc cam 15 min la 185grade,pina cand devine partea galbena putin aurie.sunt moi cand se scot imediat din cuptor dar dupa 1-2 min se intaresc

Niciun comentariu: