Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 8 octombrie 2007

Saratele super-gustoase


reteta de la Elaida

Ingrediente:

  • 600 g faina,
  • 500 g margarina sau unt,
  • 500 g branza sarata,
  • 2 lgt praf de copt;

plus chimen, galbenusuri pentru uns
Mod de preparare:
Din toate ingredientele de mai sus se framanta un aluat care se pune la rece pentru 4o minute. Se imparte aluatul, se intinde cu sucitorul in foi de jumatate de centimetru. Se ung cu galbenus si se taie. Se presara cu chimen. Se iau cu grija de pe planseta, caci se farama usor. Se coc la foc potrivit.

2 comentarii:

Gabriela spunea...

mi'am pierdut o retzeta shi am intrat pe net....asha am dat de blogul tau....cata munca....cata rabdare...sunt placut impresionata!

am facut saratzelele ( jumate de portzie ) shi mi'au ieshit foarte bune!
Thanks Much For Sharing!

mihaela spunea...

cu placere!