Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 13 martie 2009

prajitura cu suc de portocale si corcoduse



prajitura am facut-o pentru sotul meu bolnavior care avea chef de ceva dulce,cu fructe

4 oua
200g zahar
200ml suc portocala(neacidulat)
200ml ulei de floarea soarelui
300g faina
1 plic praf de copt
2 plicuri zahar vanilat

2 linguri nesquik(sau 1 cacao,eu nu am avut)
50g nuci(migdale) macinate
1 compot corcoduse

intr-un castron adanc mixam ouale intregi si zaharul pina se albesc.adaugam sucul si uleiul,faina si praful de copt si continuam sa mixam inca 4-5 minute.se fac bule de aer pe suprafata aluatului.luam o treime din el si o amestecam cu nesquik iar partea ramasa cu nucile macinate.

turnam intr-o tava nu foarte mare(tapetata cu hartie de copt) compozitia alba,apoi cea neagra si deasupra punem corcodusele din compot(bine scurse de suc):


dam la 190 grade,pentru 45-50min.ultimele 10min acoperim cu o hartie sa nu se arda deasupra:



lasam sa se raceasca complet si taiat patrate.se poate pudra cu zahar,noua ne place asa simpla:


este foarte,foarte pufoasa si aromata.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Chiar buna prajitura asta.Nu am mai incercat-o de mult.Insa mi-ai dat un impuls.O voi face si eu azi.Nu am suc de portocale,dar voi pune compot concentrat de caise.