Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 19 februarie 2009

chifle aromate cu usturoi



sunt foarte pufoase si aromate si pe deasupra au mers de minune langa o ciorba de fasole uscata cu ciolan afumat si muuuult leustean.

reteta de la maria-elena


3 cups faina
1 cup lapte
4 linguri ulei
2 linguri rase zahar
1 1/4 lingurita sare
2 1/4 ligurita drojdie uscata


in plus: 2 linguri de unt
patrunjel tocat

2 catei de usturoi pisati


se framanta toate ingredientzele in Mp si lasa apoi la dospit.am impartit aluatul in 6 bucati din care am modelat painici,


le-am facut cate o taietura :


si le-am lasat la dospit vreo 15-20min.
amestecam untul lasat de seara la temp cam,erei cu patrunjelul,usturoiul si ceva condimente si punem cate o lingurita de umplutura in fiecare painica:

coacem 25min la 200 grade.

7 comentarii:

Agenda di Nico spunea...

Bune si goale ...eu as manca usturoi in fiecare zi :-D
O zi buna!

Irina spunea...

Mihaela, arata excelent. Cati ml sau cate g are 1 cup ?

mihaela spunea...

irina cam 225g a avut masura de 1 cup.am folosit-o pe cea de la masina de paine.

Anonim spunea...

Minunat usturoiul.Foarte buuunn!
Si minunata reteta.Sigur o voi incerca.

Maria spunea...

O ideee extra, O voi aplica si eu.

Anonim spunea...

Ce bunatate de chifle ai facut.

mihaela spunea...

sunt intr-adevar delicioase,merita sa le incerci!