Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 24 martie 2011

tarte mici cu visine



azi a fost o zi minunata de primavara,peste 20 grade si am profitat din plin de ea.am fost la prietenul lui matei,ferdi si am stat in gradina,copiii s-au jucat in nisip,s-au udat pina la piele facand forme din nisip cu apa.

si cum nu puteam merge cu mana goala am facut azi de dimineata, cat piciul a fost inca la gradinita, aceste tarte delicate cu visine.un motiv in plus a fost si sa incerc noile forme primite cadou de la mama cand a venit din romania.

aluat:

-150g faina
-1 lingurita praf de copt
-1 galbenus
-2 linguri iaurt natural
-80g unt
-50g zahar

umplutura:

-1 ou
-2 linguri amidon
-100ml smantana grasa
-1 plic coaja rasa de portocala

-visine din compot

ingredientele pentru aluat se amesteca si dam coca la rece 2-3 ore:

se intinde apoi o foaie potrivit de groasa din care se taie cercuri cu gura unei cani de ceai.se pun in formele unse si pudrate cu faina(eu am decupat cercuri din hartie de copt) aluatul si se inteapa cu furculita.se pun cate 2-3 visine:

se amesteca oul cu smantana,2 linguri zahar si coaja de portocala,amidonul si se pune in fiecare forma peste fructe:

se coc 25-30min la 175grade,pina cand trec testul scobitorii.se lasa sa se raceasca si se scot cu grija din forma.apoi se pudreaza cu zahar.

.

7 comentarii:

Federica Simoni spunea...

deve essere buonissimo! complimenti come sempre! ciao!

Unknown spunea...

Super arata! Cred ca sunt minunat de bune la gust!

Claudia-Maria spunea...

excelente mini tartele!

mihaela spunea...

Grazie federica, grazie ti piacerà!!!

mihaela spunea...

iulia sunt foarte fine si delicate iar gustul este pe masura!

mihaela spunea...

claudia sunt cam migaloase dar a meritat!

mihaela spunea...

bianka sunt bune si ma bucur ca au mancat si cei mici!