Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 2 august 2008

cornuri cu unt si mac


500g faina
1 cub drojdie
1 liungura zahar
1/4 l lapte cald
1 lingurita sare
100g unt topit
50g mac nemacinat

din toate ingredientele am framantat un aluat :


l-am intins potrivit de gros,am taiat triunghiuri:

si am rulat de la baza spre varf,apoi le-am asezat in tava cu hartie de copt:

dupa ce au mai dospit 30min le-am uns cu galbenus si copt la 185 grade.

noi le-am servit zilele acestea la micul dejun.se pastreaza proaspete cam 2-3 zile.

11 comentarii:

Anonim spunea...

Doamne!ce de bunatatii stii sa faci!am incercat multe retete de la tine ,toate au fost super!te felicit!si voi face si aceste cornuri!

Unknown spunea...

Ce bine arata, mor de pofta.
Am sa le incerc si eu sigur sigur :D

Pupici

mihaela spunea...

mariana multumesc de felicitari si sunt fericita sa aud ca ti-au placut retetele incercate.
cornurile sunt minunate,merg langa o cana de lapte,cu unt sau dulceata sau cum aveti chef.

mihaela spunea...

isabela sa le faci ca merita.

Unknown spunea...

Miha n am rezistat tentatiei si le am facut, acum le am la cuptor, mmmm si ce bine miroase :P

Anka spunea...

Hallo! Arata bestial cornurile tale si pentru ca am o masina de paine care trebuie pusa la treaba, te rog sa-mi spui daca aluatul a si dospit in masina sau doar a framantat.
P.S. Placinta ta cu iaurt e grozava...

mihaela spunea...

anka aluatul il framant si las la dospit in masina de paine.spor la treaba !!!

Daniela Molnar spunea...

am facut si eu aceste cornuri si sunt intradevar f. bune. azi am testat o "varianta" noua in sensul ca dupa ce le-am intins si taiat am intins pe fiecare, ori o bucata de sunca de praga ori sunca de casa (bacon), si doar dupa aceea le-am rulat; au iesit super bune ... acuma stau si ma gandesc oare cum ar fi iesit daca puneam si o feliuta de cascaval ... dar asta voi afla data viitoare -:)

mihaela spunea...

daniela sa va fie de bine cornurile.se pot face variante dupa cum ai chef,simple,cu sunca,cascaval,mozzarella...ma bucur tare mult ca le-ai incercat!

o sapt minunata!

Unknown spunea...

Minunate cornurile ,felicitari!

mihaela spunea...

multumesc vera!