A apărut o eroare în acest obiect gadget

Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog

Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 10 decembrie 2011

buchteln-gogosele dospite cu gem de prune-de post


-500g faina
-1 plic drojdie
-125g zahar
-1 plic zahar vanilat
-200ml apa calduta(sau lapte soia)
-100g margarina

-zahar pudra
-75g margarina
-gem de prune

am framantat la masina de paine un aluat fin pe care l-am lasat la dospit 1h.am intins o foaie si am impartit-o apoi in 12 bucati .
pe fiecare patrat am pus o lingura umplutura:

si am format mingi,prinzand bine colturile,sa nu se desfaca.margarina ramasa se topeste putin si se trec gogoselele prin ea,apoi se aseaza in tava:

unde se lasa la dospit inca 35-40min.se coc in cuptorul preincalzit la 185 grade ,pina se auresc.vreo 20-25min

se servesc fierbinti:

sunt extrem de pufose si merg reincalzite cateva secunde in cuptorul cu microunde.sa aveti pofta!!!!

2 comentarii:

Ramona Alina spunea...

Sunt delicioase!

mihaela spunea...

multumesc ramona!