Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 10 decembrie 2011

buchteln-gogosele dospite cu gem de prune-de post


-500g faina
-1 plic drojdie
-125g zahar
-1 plic zahar vanilat
-200ml apa calduta(sau lapte soia)
-100g margarina

-zahar pudra
-75g margarina
-gem de prune

am framantat la masina de paine un aluat fin pe care l-am lasat la dospit 1h.am intins o foaie si am impartit-o apoi in 12 bucati .
pe fiecare patrat am pus o lingura umplutura:

si am format mingi,prinzand bine colturile,sa nu se desfaca.margarina ramasa se topeste putin si se trec gogoselele prin ea,apoi se aseaza in tava:

unde se lasa la dospit inca 35-40min.se coc in cuptorul preincalzit la 185 grade ,pina se auresc.vreo 20-25min

se servesc fierbinti:

sunt extrem de pufose si merg reincalzite cateva secunde in cuptorul cu microunde.sa aveti pofta!!!!