Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 3 decembrie 2009

floare cu mac,de post






aluat:
350g faina
100g miere
1 plic drojdie granulata
200ml apa sau lapte soia
putina sare

umplutura:
200g mac macinat
1 ceasca apa
100g zahar

se framanta un aluat acre se lasa la dopsit intr-un loc caldut.cam o ora.in acest timp laptele,macul si zaharul in dam in clocot si apoi lasam sa se racoreasca.
intindem aluatulpe masa unsa cu ulei, in forma rotunda si facem la mijloc cateva taieturi ca in imagine:


punem umplutura:

si aducem colturile din mijlog,spre exterior,apasand usor:

dam la 185 grade cu ventilatie,pentru 40min,eu l-am lasat pina a prins culoare mai bruna:

lasam sa se raceasca si pudram cu zahar sau turnam o glazura de zahar pudra.eu l-am lasat simplu caci l-am servit cu ceai si miere.

8 comentarii:

Unknown spunea...

mmmm.... Miha orice e cu mac pe mine ma termina :P
Poate o incerc si eu in week-end cand vine mamaia pe la mine.

Pupici, o zi excelenta!

Amalia spunea...

Ce bine arata ! Si cu mac inca !

Ala Oancea spunea...

Yammy ! Mac ! Arata foarte bine ;)

Unknown spunea...

ARATA FOARTE BINE.

Federica Simoni spunea...

complimenti devono essere buonissimi!

Ruxi spunea...

Arata ft bine....de unde cumpar mac bun?

mihaela spunea...

fetelor ma bucur foarte mult ca va place.a mai tamas si pe astazi si incalzit cateva sec la MU este excelent.

ruxi daca esti in germania,se gaseste la real mac gata macinat,la pungi de 200g.sau edeka,rewe...de aici am mai luat.

week-end minunat va doresc!

Anonim spunea...

Wauw,ce bine arata.Si sant sigura ca este foarte bun.