Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 25 aprilie 2008

orez cu fructe de mare


1 fir praz
1 catel usturoi
4 linguri ulei masline
200g orez
500ml supa de legume
sare,piper,verdeata tocata
2 rosii
200g fructe de mare(am folosit congelate)
70g parmezan

am pus la calit in uleiul incins prazul tocat si usturoiul:

cand s-au inmuiat putin,urmeaza orezul:

si dupa cateva minute fructele de mare scurt oparite:

totul am stins cu zeama de legume(apa+knorr)

am lasat la fiert 15min apoi am adaugat rosiile decojite si taiate cuburi:

la final parmezanul,amestacm de 2 ori,condimentam daca mai este nevoie


si servim imediat.pofta mare!

3 comentarii:

Ginette spunea...

Paste fericit cu multe bucurii !!! Va pup cu drag !

mihaela spunea...

si noi te pupam Ginuca!

Unknown spunea...

Miha un Paste Fericit alaturi de fluturas si sot si multa bucurie in noua casa!

Va pupam