Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 15 iunie 2009

placinta cu branza dulce si visine




tot din seria ce vraji culinare mai face bunica mea va prezint aceasta placinta cu branza dulce.ies 2 tavi mari de tort,care din pacate s-au terminat in cateva ore.




1 pachet foi de placinta
700g branza dulce
200-250g zahar
3 oua
1 pahar visine congelate
1 pahar ulei floarea soarelui

deasupra:
3 oua
250g smantana acra,groasa
100ml lapte

se ia cate o foaie de placinta,se unge cu pensula cu ulei si se pun pe lungime gramajoare din umplutura de branza si cateva visine(pt umplutura amestecam branza dulce cu zaharul,galbenusurile si albusul spuma tare)


rulam si asezam foile in forma de tort,de 30cm pregatita cu hartie de copt.la fel procedam si cu celelalte 5 foi,punandu-le sub forma de spirala:

batem ouale cu smantana si laptele,turnam deasupra si dam placinta o ora la cuptor,la foc potrivit.lasam sa se raceasca in forma si apoi indepartam inelul:


taiem felii sio servim.nu mai are rost sa va spun cat de minunata este.

8 comentarii:

Unknown spunea...

Wow, ce delicios!!!
S-a si terminat?? Ah si vroiam o felie...

Pe data viitoare :)

Marcela S. spunea...

Minunata Mihaela! O s-o fac si eu; e atat de simpla si gustoasa!

Anonim spunea...

Cat masoara paharul tau (de ulei)? Si cat cantareste pachetul de foi? Nu de alta, dar unde locuiesc eu, probabil ca sunt diferite la gramaj.

mihaela spunea...

pachetul are 12 foi,sincer nu stiu cat cantaresc dar ma voi uita.si paharul e de 200ml dar folosesti numai o parte din el,nu chiar tot.

Anonim spunea...

Salut, va invitam sa sustineti un proiect cultural pentru copii.

E vorba de un site de carti gratuite in format electronic, care se pot printa cu o imprimanta obisnuita si capsa cu un capsator de birou.

Obtineti astfel o colectie intreaga de povesti frumoase. Textele si ilustratiile sunt puse la dispozitie de scriitori, traducatori si ilustratori care demonstreaza ca pot face si ceva din suflet, nu doar pentru bani.

Va rugam sa ne vizitati siteul si sa ne sprijiniti descarcand povesti. Ne gasiti pe siteul www.povestealuijester.blogspot.com

Unknown spunea...

Ieri am descoperit blogul si sint absolut fascinata! bravo! felicitari. si am facut si placinta, mi-a iesit la fel ca in poza! inca o data felicitari!!!!!

Laura spunea...

Multumesc pt lamuriri! Bine ca am intrebat, ca paharul meu are mai mult. Inca o intrebare: foile sunt mai groase sau mai subtiri (ca si cele de baclava)?

Victoria spunea...

Placinta asta o sa o fac si eu,ca prea arata bine.Si,pentru ca nu am visine si ,oricum,s-au trecut,o sa o fac cu caise.Cred ca va iesi la fel de buna ca a ta.