Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 18 februarie 2008

tarta cu visine si fulgi crocanti

reteta de aici:




aluat de baza:

150g faina
100g zahar
1ou
100g unt

umplutura:

1 borcan compot visine
40g amidon

firimituri:
150g faina
100g zahar
100g unt
1plic zahar vanilat
putina scortisoara/eu nu am avut sa pun

se amesteca toate ingredientele pt aluat:


si coca rezultata:


se inveleste in folie alimentara si se da la rece 30min


intre timp ne ocupam de umplutura:oprim 4 linguri din zeama de compot pe care o amestecam cu amidonul.restul de suc si visinele le punem pe foc si apoi cand incepe sa fiarba adaugam amestecul de amidon:
fierbem pina are consistenta unei budinci.lasam sa se racoreasca cateva minute pina punem aluatul in forma de tarta unsa si pudrata cu faina si-l intepam cu furculita de mai multe ori:

punem deasupra visinele:

amestecam cele 3 ingrediente pt firimituri si le prasaram deasupra:

se pune la cuptor tarta pentru 35-40min,eu ultimele 5min am lasat numai rezistenta de jos:

se taie RECE.

4 comentarii:

Edith spunea...

Buuuna :)

mihaela spunea...

asa-i,merita sa o incerci daca-ti plac visinele.e genul de praji dulce acrisoara ce merge de minune la cafeluta.

cartush spunea...

Eu am o reteta asemanatoare, doar ca in loc de compot pun gem (orice fel) insa cu gem de gutui este absolut minunata si se face repejor. Denumirea e Crostata si intr-adevar e tare buna! Arata cam asa ->
AICI

mihaela spunea...

vai ce bine arata Crostata ta.trebuie sa o incerc si eu,mereu am cate un borcan de dulceata inceput care zace in frigider.pacat ca aici gemul de gutui este Raritate,nu am vazut de cumparat in magazine.