Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 2 decembrie 2010

supa crema de cartofi cu ardei copt


la zapada si gerul care-l avem acum in germania, supa asta merge de minune.noua ne-a placut foarte mult.

-500g cartofi
-3 ardei rosii
-1 ceapa mare
-1-2 linguri ulei masline
-1 lingura faina
-700ml supa legume
-200g smantana groasa
-sare,piper,patrunjel si marar

ardeii se coc si se decojesc.ceapa se toaca marunt si se pune la calit in uleiul incins.adaugam cartofii cuburi si lasam 2-3 min sa se dinstuie.apoi punem ardeii cuburi si lasam din nou cateva minute pe foc.presaram faina,turnam supa de legume si fierbem la foc potrivit pina cand legumele sunt fierte.cu mixerul bat am mixat fin supa apoi am oprit focul si am adaugat smantana si condimentele.punem verdeata tocata fin si putem servi.
noi am servit cu cateva fasii de lachs si paine prajita.

sa aveti pofta!

3 comentarii:

Lia spunea...

Cred ca e delicioasa.
Buna ideea cu ardeii copti.

Bianka spunea...

Foarte bun

mihaela spunea...

intr-adevar supa este foarte buna.azi am incercat varianta cu fasii prajite de piept de pui.