Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 11 decembrie 2007

covrigi cu mac


reteta de aici:


avem nevoie de:

700g faina scrie reteta,eu am folosit 600g
1 cub drojdie proaspata
1 lingura rasa miere
1 ou
1 lingurita rasa sare
100g unt
320ml lapte

1 albus pt deasupra
mac pt presarat(in reteta din carte erau cu chimion)


eu am facut aluatul la MP:



apoi l-am lasat la dospit:

si in cele din urma l-am impartit in 12-13 bucati cat de cat egale.din fiecare am modelat pe masa unsa cu ulei fasii lungi de 50-60cm :


si le-am dat forma de covrigi:


pe care i-am pus in tava pregatita cu hartie de copt,la distanta intre ei.i-am uns cu albusul batut putin cu telul si am presarat mac:


si i-am copt la 195 grade,cuptorul dinainte incalzit:

imi era asa dor de covrigi ca i-am topit intr-o singura zi.

Un comentariu:

Laura spunea...

Mihaela, foarte fain mi-au iesit. Din 12 bucati facute aseara, mai erau 3 azi dimineata. O sa incerc si reteta cealalta cu scufundat in apa fierbinte (de fapt a facut-o o amica de-am mea si sunt mortali).