Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 6 octombrie 2007

Tort rusesc


reteta de la micu livia

Ingtediente-aluat:
- 400gr. faina
- 150gr. margarina
- 150gr. zahar
- 1 ou
- 1 pac. praf copt
- 3-4 ls cacao
- 1 priza sare

Ingrediente –umplutura:
- 125-150gr. margarina
- 200gr. zahar
- 3 oua sau 2 mari (eu am pus 3)
- 500gr. brinza de vaci proaspata (quark)
- 1 pac. praf de budinca de vanilie
- 1 pac. zahar vaniliat
Am amestecat faina cu cacao, cu zahar si apoi margarina.Apoi am pus oul.Pentru ca nu se lega am mai pus vreo 3 linguri de iaurt (nu mai aveam lapte). A rezultat botzul pe care l-am pus intr-o folie si l-am bagat la frigider pt 40 min
pentru umplutura: Am frecat margarina cu zaharul.Am adaugat primul ou, am mai lasat mixerul sa munceasca si apoi le-am adaugat si pe celalalte.Am adaugat apoi branzica amestecata cu 2 linguri de smantana.Apoi praful de budinca.Am scos o parte din coca si am facut modelul de pe tort pe spatele tavii ca sa vad exact cat imi trebuie. Am asezat apoi restul aluatului in tava, cu mainile.Am turnat umplutura.Am pus modelul decupat mai devreme.Am tinut la cuptor cam 1 h

Niciun comentariu: