Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 18 martie 2008

ciorba radauteana




400g piept pui
2 morcovi
2 cepe
3 galbenusuri
200g smantana
2 linguri faina
2-3 catei usturoi
sare,piper,verdeturi tocate

se pun legumele si carnea la fiert in apa rece si cand sunt fierte se strecoara supa,carnea se taie cuburi si morcovii si ceapa se paseaza.eu am pasat 1 morcov si cepele
se pune supa din nou la fiert si se amesteca intr-un castron galbenusurile cu smantana,faina si se toarna in cratita impreuna cu 1 lingurita mujdei(eu am pus ff putin,un varf de lingurita,numai cat sa-i de o adiere de usturoi,pt ca matei e destul de mofturici cand vine vb de el) .adaugam sare,piper,verdeturi si mai fierbem 2-3 min.



se serveste cu paine proaspata de casa,putina zeama de lamaie si mujdei.

5 comentarii:

Edith spunea...

Mmmm suna bine... Cum a fost? Poate o sa o incerc si eu :)

mihaela spunea...

a fost excelenta.merita sa o incerci.

Edith spunea...

am facut-o, miha! suuper este ciorbitza!! merci de reteta! Ioan e suuper incantat de ea :)

mihaela spunea...

edith sa va fie de bine!
si eu am refacut-o de cateva ori,ne place foarte mult.

Anonim spunea...

Intr-adevar foarte gustoasa ciorba. Indicatiile destul de clare - desi a trebuit sa fac si la ghici cate ceva. Am revenit pentru o ciulama de hribi.