Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 18 martie 2008

cosita cu fructe uscate



reteta de la Seima

Aluat:
25 gr unt topit si racit
150 ml lapte caldut
1 ou mic
2 linguri de zahar + 1 linguritapentru maia.
un varf sare
21 g budunca (o folosesc pe cea de vanilie de la Dr. Oetker)
250 g faina
3 g drojdie uscata


Umplutura:
200 g stafide(am pus rahat)
200 g caise uscate taiate bucatele
4 linguri de gem (eu am folosit dulceata de zmeura)

Glazura:
2 linguri de zahar pudra
sucul de la o jumatate de lamaie
1 lingura de unt topit

aluatul l-am framantat si dospit la MP,apoi pe masa neunsa si nepudrata cu faina(se lucreaza perfect aluatul) l-am intins si uns cu dulceata de zmeura:

am presarat rahatul si caisele taiate cubulete:


am rulat strans:



apoi am taiat in 2 pe lungime si am impletit jumatatile.am copt la 180 grade,ultimele 7 min numai la rezistenta de jos.rece se toarna glazura,se lasa sa se intareasca si se feliaza:

este delicios ,pufos si aromat!

Niciun comentariu: