Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 25 aprilie 2008

rulouri cu parmezan si rozmarin

reteta LauraA.

500g faina(am pus 100g faina integrala)
1 cub drojdie
200ml lapte
75g unt
sare
1 lingurita zahar
50g parmezan
1 ou

aluatul framantat si dospit in Mp l-am impartit in 2 bucati si am intins din fiecare cate o foaie:

pe care am pus parmezanul si am apasat cu sucitorul:

am rulat

si am taiat felii

pe care le-am pus in picioare in tava si lasat la dospit inca 20min:(se ung apoi cu oul usor batut,eu nu am avut,asa ca am sarit etapa asta)


apoi le-am copt la foc potrivit 25min.din pacate jumatate din ele nu au ramas pe pozitii:

sunt pufoase si foarte aromate.

Niciun comentariu: