Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 26 august 2008

paine taraneasca cu tarate si faina de secara



aluat 1
50g drojdie
250ml apa
150g faina(jumatate grau,jumatate secara)
se amesteca si lasa 24h la temp camerei

aluat 2:
350ml apa
2 lingurite sare
2linguri ulei
200g faina secara
50g tarate
400g faina alba grau
1 lingurita zahar

se amesteca aluatul rezultat in prima zi cu restul ingredientelor.eu am framantat si dospit la MP.se formeaza 2 paini sau numai una,se aseaza in tava cu hartie de copt:

si se da la cuptor aprox 1h.rece se feliaza.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Mama mea facea paine asa.Buna mai era cu branza de capra si rosii.

Ioana-Laura spunea...

Mihaela, aluatul final nu se mai lasa deloc la dospit ? se introduce direct in cuptor si atat ?

mihaela spunea...

ioana am scris ca l-am framantat si dopsit la masina de paine.este programul acela care la mine framanta 15min si dopseste o ora jumate.deci l-am folosit gata dospit.fara nu ar merge!

mihaela spunea...

cu branza si rosii e o minune painica aceasta!