Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 19 septembrie 2008

party schnitten


tot din ciclul ce facem cu feliile de paine care se intaresc am facut zilele trecute pentru micul dejun aceasta reteta care ne-a placut asa de mult la toti ca am repetat-o si in diminetile urmatoare.

6-8 felii paine nu foarte proaspata
75g unt
200g sunca presata
1 ceapa
1 catel usturoi
200g cascaval razuit
verdeata tocata
150g smantana acra,groasa

untul topit se lasa sa se racoreasca si se amesteca cu ceapa si usturoiul tocate fin,sunca presata cubulete mici,cascavalul razuit ,smantana si verdeata.se pune compozitia pe feliile de paine asezate in tava cu hartie de copt



si se dau la cuptor 10min la 225grade.se servesc fierbinti si sunt ideale pentru micul dejun,cina sau party.

2 comentarii:

Edith spunea...

super ideea! cred ca a fost foarte bun! Poate ajung sa o incerc si eu ca se lungeeeeeste lista mea de.. "to do" incat parca nu o sa apuc sa le fac vreodata pe toate :P

mihaela spunea...

edith sunt excelente,eu una as putea manca zilnic!