Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 24 iulie 2008

budinca de dovlecel cu smantana acra



zilele acestea gradina prietenei mele cristina a produs din nou dovlecei.am primit 2 iar dintr-unul m-am gandit sa fac budinca aceasta delicioasa care o aveam de ceva vreme in plan.

pentru 6 portii

1 zucchini~700g(reteta zice in jur de 700-750g)
1 morcov,cam50g
3 oua
200g smantana groasa,putin acra
sare,piper,verdeata
125g cascaval(eu am pus feta+parmezan)
1 plic praf de copt
55g faina


razuim branzeturile si zucchini cu morcovul,pe partea mare de la razatoare:

ouale,smantana si faina le mixam bine:

adaugam dovlecelul bine stors de suc:

branza,sare,piper si praful de copt:

turnam in tava unsa si tapetata cu faina:

deasupra asezam feliile de rosii:(ajutorul de bucatar era prezent si el :))


si dam la cuptor o ora la 185 grade:

lasam sa se raceasca bine si feliem.nou ne place foarte mult cu un mot de smantana langa.

6 comentarii:

Cristina's World spunea...

Am mai zis undeva, dar ma repet. Imi plac dovleceii!
Reteta ta o voi incerca in mod sigur.

mihaela spunea...

si noua,iar cei de gradina parca sunt si mai buni.

Lory spunea...

Minunata reteta merita incercata
Cat despre blog FELICITARI!!!! o adevarata carte de bucate ...imi trebuie ceva timp da le citesc pe toate:)...merita

Unknown spunea...

Miha acum stiu cu ce sa ma rasfat in we, cu dovlecei dupa reteta ta :)
Daca ne ducem la mamaia si s-au facut in gradina dovlecei am sa fac cu din aceea ca-s mai gustosi.

Miha, daca mai intru des pe la tine sigur ma ingras numai daca ma uit :)))

Te pup

Unknown spunea...

Miha am facut budinca, buna rau :P, am facut-o impreuna cu o buna prietena si tot amandoua am mancat-o :)
Iti multumesc pt reteta cu siguranta am sa o mai fac
O saptamana excelenta, pupici

mihaela spunea...

aliza ce mult ma bucu ca ai incercat-o si v-a placut.cred ca si eu mai fac o tura cand se mai lasa racoarea.
pina acum voiam caldura si acum cand a venit parca as vrea sa fie mai racoare putin :)

o saptamana minunata si tie!