Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 6 octombrie 2007

Tarta cu cacao si caise



aluat:
100g zahar
2oua
125g unt
200g faina
40g cacao
1plic praf de copt.

am amestecat toate ingredientele cu mana(dar merge si la robot),ai am mai pus 1 lingura faina apoi l-am invelit in folie si l-am dat la rece 30-40min.apoi l-am intins in forma de tarta unsa si pudrata cu faina.l-am intepat in mai multe locuri.

umplutura:
1 conserva mare de jumatati caise/piersici stoarse bine de suc le-am pus peste aluat cu partea bombata in sus.
500g branza dulce
2oua
1plic budinca vanilie,praf
140g zahar
50g unt
100g smantana acra le-am amestecat toate cu mixerul si am turnat peste jumatatile de fructe.
am dat la copt 60 min la 185 grade,cuptorul incalzit inainte.

Niciun comentariu: