Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 13 noiembrie 2008

frühstücksstangen


tibiuta sper sa te ajute explicatiile si pozele de mai jos.

375g faina(420 mi-au intrat mie)
1lingurita sare
1lingurita zahar brun
40g unt topit
25g drojdie proaspata
200ml lapte

se pun ingredientele in cuva masinii de paine in ordinea lichid,unt,sare,zahar,faina si deasupra drojdia sfaramata

si am ales prg 7-teig care framanta si dospeste:

aici era gata framantata:

apoi dupa ce a fost gata am impartit aluatul in 8 buc



si am modelat rulourile ,pe care le crestam usor si le punem la dospit inca 35 min:

le-am copt la 200grade pentru 20min.

3 comentarii:

FLIK-FLAK spunea...

Buna !
Inteleg ca nu mai lasi coca sa se dospeasca in masina nu? Singura dospeala e aia de 35 de minute in tava.
Am inteles bine?
Multumesc!
Numai bine!

mihaela spunea...

lavinia coca am scris si in reteta ca se framanta si dospeste in masina de paine apoi dupa ce se modeleaza se mai lasa inca o data la dospit.

spor la treaba!

FLIK-FLAK spunea...

''aici era gata framantata:

apoi dupa ce a fost gata am impartit aluatul in 8 buc''

Dupa poza in care aparea framantata apoi impartita in 8 dedusesem ca dupa framantare se imparte si apoi se pune la dospit.
Multumesc!