Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 26 octombrie 2009

tort de ciocolata

aseara am avut prieteni la cafea si am facut acest tort.desi nu suntem fani ciocolata a fost delicios.




blat:
-2 oua
-2 linguri apa rece
-50g zahar
-25g faina
-25g amidon
-1 lingurita cacao
-1 lingurita praf de copt

crema:
- 250g ciocolata cu lapte
-400g smantana de frisca


pt blat batem ouale intregi cu apa,zaharul si cand s-au albit adaugam faina+cacao,amidonul si praful de copt.mixam 1 min sa avem un aluat omogen.pregatim forma de tort(18cm) cu hartie de copt,turnam aluatul si coacem la foc potrivit 20min.lasam sa se raceasca si taiem blatul in 2 felii.
3-4 linguri dulceata de caise o incalzim bine si apoi ungem blatul de jos cu ea.

crema am pregatit-o de seara.smantana si ciocolata rupta bucatele se pun pe foc mic ,amestecand pina cand se topeste ciocolata.smantana nu trebuie sa fiarba!!!
se lasa apoi la rece in frigider si a doua zi am mixat-o cateva minute la viteza 3...si gata!!!!
umplem tortul si il decoram dupa cum avem pofta...eu mai neindemanatic dar mi-am dat silinta.

se tine la rece pina in momentul servirii.
si o foto alaturi de placinta cu mere:

cam atat am reusit sa prind.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Noua ne place ciocolata:), asa ca trebuie notata reteta!
Eu cu intrebarile mele...
Care sunt in DE foi de placinta?
Eu de la Penny (asta-i mai aproape) am gasit doar aluat de foietaj, pt strudel deci. Daca poti sa-mi dai vreo denumire, ar fi perfect.
Merci.

Liana Morar

mihaela spunea...

buna liana

eu le iau de la un magazin turcesc/rusesc si scrie pe ele filoteig si ceva cu baklava.sunt proaspete si congelate dar le prefer pe cele proaspete,sunt mai bune.

penny am si eu langa dar nu sunt de cumparat din pacate.