Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 23 iunie 2010

briose "alb-negre"


reteta aceasta am facut-o ieri impreuna cu matei si vecina noastra katharina.a fost o adevarata distractie sa ii las pe copii sa sparga ouale in catron si apoi sa curatam bucataria incat nu am mai apucat sa fac decat o poza finala inainte de a se topi sub ochii nostri si ultima bucatica.

-150g faina
-1plic praf de copt
-1 plic budinca vanilie(praf)
-100g zahar
-4 oua
-150g unt topit
-70g ciocolata amara

intr-un castron mixam untul cu zaharul si ouale intregi,apoi adaugam faina,praful de copt si praful de budinca. o treime din aluat il amestecam cu ciocolata topita la microunde.asezam in tava hartiutele de briose si punem catev o lingura buna de aluat alb,apoi cate o lingurita din cel ciocolatos.
dam la copt 20min la 185g grade,cu ventilatie si verificam sa treaca testul scobitorii.

8 comentarii:

Bianka spunea...

Arata foarte gustos

ValiFalina spunea...

Arata foarte bine si am sa le fac chiar acum... iti spun rezultatul cand termin... te pupic dulce.

maria mihalache spunea...

Ce bune trebuie sa fie.
Doua premii te asteapta la mine pe blog.
O zi buna!

Radu spunea...

Buna ziua,

As fi interesat de un link-exchange intre famouswhy.ro , motruinfo.ro si blogul dvs. Daca sunteti interesat astept un email (va rog precizati linkul dvs) pe admin@motruinfo.ro

Cu respect,
Ursu Radu

(Dupa vizualizare as avea rugamintea ca acest comentariu sa fie sters)

José Manuel spunea...

Vaya muffins mas increibles, te han quedado estupendos. Saludos

Ruxi spunea...

Trebuie sa fac si eu.Am incercat o singura reteta de briose, poti vedea al mine ep blog, si nu mi-au iesit asa pufoase si frumoase cum vad ca sunt ale tale.Reteta mea era cu lapte, fara unt.Daca imi ies frumoase si bune te anunt ;)Thanks!

teostan spunea...

Ador orice muffin posibil

Anonim spunea...

vai ce frumoase sunt ! le voi incerca si eu, sper sa imi iasa ;) am mai incercat retete de pe femina, sunt simple; te voi vizita sa-ti spun cum au iesit :)