Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 9 octombrie 2007

ficatei cu sos de rosii si ciuperci


500g ficatei de pui,taiati cubulete
4cepe mici
2-3 catei usturoi
400ml rosii pasate
1ceasca de apa
1borcan ciuperci
ulei,sare,piper,patrunjel verde tocat



in cateva linguri de ulei am pus la calit ceapa tocata,usturoiul si apoi ficateii.



am lasat cateva minute sa-si schimbe culoarea.



am adaugat si ciupercile.urmeaza rosiile pasate amestecate cu o ceasca de apa(supa si mai bine,dar n-am avut)



am acoperit si am lasat la foc potrivit,pina sosul a scazut.



daca vreti mai mult sos,puneti putin mai multa apa.la final am pus sare,piper,patrunjel verde tocat.



si am servit cu mamaliga

Niciun comentariu: