Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 13 ianuarie 2011

taleri din aluat de cartofi

-
acesti taleri gustosi i-am gasit inca inainte de craciun pe blogul miculinei( http://miculinbucatarie.blogspot.com/) si mi-au facut imediat cu ochiul.desi am promis ca-i voi scrie imediat pe blog,in febra pregatirilor pentru vacanta in romania am uitat complet de ei....pina azi cand am descoperit ca aveam poza lor salvata pe calculator.

-300g cartof fierti si trecuti prin presa
-360g faina
-100g cascaval ras
-80g unt rece,taiat cuburi
-1ou
-1/2 lingurita sare

-1 galbenus si 2 linguri lapte pt uns
-seminte de in

amestecam intr-un castron cartofii presati,reci cu restul ingredientelor pina aluatul se dezlipeste de pe maini.intindem pe masa usor infainata aluatul potrivit de gros si taiem cerculete,pe care le vom aseza in tava pregatita cu hartie de copt.ungem cu galbenus si presaram cu semintele de in,apoi dam la cuptor,la 180 grade pina devin aurii.sunt delicioasi si merg de minune langa un pahar de bere rece!

3 comentarii:

Federica Simoni spunea...

mmmmmmmmmmm.....che bontà!!!complimenti!un abbraccio!

Bianka spunea...

Idee foarte buna

Micul spunea...

Daca i-au placut si Fluturasului inseamna ca merita mentionati.Ma bucur mult ca v-au placut.
Sa aveti un weekend minunat.