Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 1 octombrie 2009

prajitura cu agrise si tepi de bezea





in aceasta dupa amiaza la matei la radinita se organizeaza o seara a parintilor , cu bufet si bauturi in care fiecare aduce cate ceva.eu am facut aceasta prajitura:


aluat:
-2 oua
-2 galbenusuri
-150g unt
-160g zahar
-300g faina
-100ml lapte
-1 plic praf de copt
-1 esenta mica amaretto
-1 borcan compot

bezea:
-2 albusuri
-85g zahar

mixam toate ingredientele pentru aluat si apoi il turnam in tava de tort pregatita cu hartie de copt.deasupra punem agrisele:


si dam la cuptor,pentru 40min la 180 grade.cand este coapta si a trecut testul scobitorii punem pe deasupra cele 2 albusuri batute spuma tare cu zaharul:


dam inca 5-8 min la cuptor pina bezeaua devine aurie:

lasam sa se raceasca:

si apoi scoatem din forma.
din pacate sectiune nu am sa va ofer.

prajitura se poate face cu orice fructe.mama o face cu visine sau prune si este intotdeauna delicioasa!

Un comentariu:

yahoo status spunea...

Buna ziua . Detin blogul www.timisoararomania.ro , are page rank 3 si 150 vizitatori unici pe zi .
As fi interesat sa facem schimb de linkuri . Eu va adaug blogul , in lista mea de parteneri pe timisoararomania.ro iar dumneavoastra adaugati
site-ul www.yahoostatus.ro cu titlul yahoo status(pentru a nu avea link direct , unul catre altul , e mai avantajos pentru amandoi)
Daca sunteti de acord va rog sa-mi dati un e-mail de confirmare : admin@yahoostatus.ro iar in cateva ore va adaug linkul la parteneri .

Multumesc foarte mult si atept un raspuns ,

Tudor
www.yahoostatus.ro
www.timisoararomania.ro