Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 22 februarie 2008

budinca de orez cu migdale



reteta de aici:

150g orez
100g zahar
750ml lapte
100g migdale felii,se pot pune si macinate
2 oua
1 plic coaja de lamaie razuita

orezul,laptele si zaharul se fierb amestecand uneori vreo 20min,apoi se lasa sa se racoreasca putin.lichidul nu este nevoie sa fie evaporat in totalitate.

separam ouale si albusul se bate spuma tare:

se adauga migdalele si galbenusul la orez,se mixeaza putin:


apoi punem albusul spuma si amestecam usor cu o paleta.

compozitia am turnat-o intr-o forma putin unsa cu ulei si am dat-o la cuptor pt 25 min



se taie cand s-a racorit putin.

3 comentarii:

Ginette spunea...

AAaaaaa, pai ce vad eu deasupra?!?!? sunt afinele din compot, nu? Arata foarte bine. Oare la noi s-o gasi compot de afine? ma duc sambata in cautare. Va pup !

mihaela spunea...

ginette le-am luat din Plus.si am fost curioasa cum sunt,ma gandeam sa nu fie moi si sa nu le pot folosi in week-end la muffins-uri.sunt excelente,s-au comportat chiar mai bine decat cele cumparate congelate.

Ginette spunea...

Aha...din Plus, trebuie sa ma duc acolo, pentru ca la Mega (care e langa mine) nu am gasit :-(
Merci !