Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 22 august 2011

prajitura cu piersici si migdale



o prajitura simpla,rapida si delicioasa.merge cu orice fructe aveti la indemana,proaspete sau din conserva.eu m-am oprit la o conserva de piersici ce astepta de cateva luni bune pe raftul din camara.



-240g unt
-200g zahar
-2 linguri smantana groasa
-4 oua
-250g faina
-1 plic praf de copt
-60g migdale

-1 compot piersici

untul moale se mixeaza cu ouale si zaharul pina se topeste acesta din urma.se adauga restul ingredientelor si se toarna 2/§ din compoztie in tava pregatita cu hartie de copt.se da 10min la cuptorul preincalzit la 185grade:


se scoate si toarna restul de aluat deasupra si se coace inca 25-30min,pina cand trece testul scobitorii.rece se taie patrate si se decoreaza cucateva linguri de zahar pudrata amestecat cu nectar de banane sau piersici.

sper ca v-am facut pofta si o veti savura cat de curand!

.

4 comentarii:

Bianka spunea...

Foarte bun

maria mihalache spunea...

Ce combinatie minunata.

DiaMar bucataria galbena spunea...

Arata tare bine si este buna daca are piersici.P.s.Am deschis si eu blog si te rog daca vrei sa mi te alaturi si sa ma urmaresti si pe mine.Doresc si eu sa-mi fac prieteni care sa comenteze ce vad la mine,daca le place sau nu.Multumes din suflet.O zi buna.DiaMar bucataria galbena diamar99.blogspot.com

DiaMar bucataria galbena spunea...

Multumesc mult si te mai astept la mine in casuta.