Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 5 octombrie 2007

Prajitura cu branza dulce si mac



reteta de aici:



ALUAT:
250g faina
75g zahar
1plic zahar vanilat
1ou
125g unt rece
1plic praf de copt.

Umplutura:
1pachet de mac+zahar de 250g(din lipsa de instrument de macinat macul am luat gata facut),dar cred ca se poate inlocui cu 150g mac + 100g zahar care se macina impreuna
7linguri lapte
4oua
100g zahar
75g unt moale
500g crema de branza,quark
1plic budinca
1lingura zahar pudra


Pt aluat se amesteca toate ingredientele


si se da coca rezultata la rece cel putin 30min


apoi se intinde in tava de tort pregatita cu hartie de copt.am pus-o cu ajutorul foliei


si am ridicat o margine.se inteapa cu furculita.


Am amestecat apoi macul macinat cu cele 7 linguri de lapte si am turnat peste foaie.



am pus in cuptorul inainte incalzit vreo 7-9-10min(ca nu stiu exact) la 185 grade.
Se amesteca branza cu zaharul,untul,praful de budinca si galbenusurile,



se bat albusele spuma tare

si se incorporeaza usor in crema.

se toarna usor pe blat.


si se coace in continuare.se incearca cu o scobitoare.



se lasa la racit.

Un comentariu:

Valentina Dragan spunea...

Este a doua oara cand fac aceasta prajitura si ne place mult combinatia de branza si mac. Mersi mult de reteta!!!