Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 16 septembrie 2008

tarta cu mere si nuci




si acesta a fost desertul pe care l-am avut.cum era cald nu am putut face un tort cu crema,dar a fost ninunat.

aluat:
1 lamaie bio

300g faina

100g zahar

1plic zahar vanilat

150g unt

1 ou

umplutura:

1,4kg mere

50g unt

150g nuci macinate

zahar si scortisoara dupa gust

se framanta un aluat din toate ingredientele care se lasa 30min la rece.apoi se intinde in forma de tarta/tort de 26cm si se ridica o margine.
merele razuite se calesc cu untul si zaharul(eu am pus 2 linguri caci merele au fost extrem de dulci) apoi adaugam scortisoara si nucile.turnam compozitia racorita peste foaie:

si dam la cuptorul preincalzit,la 180 grade pentru 45-50min.

tarta am feliat-o rece inca de acasa si asa va pot arata sectiunea.a fost foarte buna si aromata,toti au laudat-o.

3 comentarii:

Doi spunea...

Buna Mihaela.Nu ma cunosti, nu te cunosc, dar de cateva zile stau cu blogul tau deschis pe computer si ma intreb oare ce o sa mai apara astazi?dau refresh din cand in cand si ...sincer, salivez la ce bunatati ai tu aici.Ieri am vaxut vinetel;e umplute cu legume si acum sunt imbracata-incaltata sa plec sa cumpar esente ca sa fac rulada cu gem.Din Marseille, toate cele bune! Doina

mihaela spunea...

doina iti muultumesc pentru cuvintele frumoase si te mai astept in bucataria mea.
pupici din germania ploioasa :)

Anonim spunea...

Buna ! am facut si eu aluatul si mi s-a strans cu greu, nu era prea moale, l-am lasat multe ore la frigider din lipsa de timp. Nu stiu exact cum ar trebui sa iasa, caci abea acum am hotarat sa intru in forta in lumea tartelor. Dar m-am rasucit un pic pana sa imi vina ideea sa dau bila de aluat tareee prin razatoarea mare si a mers, am putut sa ii dau forma in tava, iar gustul este ok. Te admir pentru blogul tau si bogatia de retete, am salvat si am listat multe din ele, le-am incercat unele, mai urmeaza. Multumesc pentru retete ! Numai bine ! Cristina, Bucuresti