Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 1 ianuarie 2012

tavalita a la bitza

dragii mei "La Multi Ani " si un 2012 cu bucurii si multe retete delicioase.azi va invit la prima reteta a anului,desi cred ca de dulciuri sunteti satuli,eu una cam asa sunt dupa sarbatorile acestea :))



blat:

-250g zahar
-70g unt
-2 oua
-3 linguri miere
-200ml lapte
-1 praf de copt
-400g faina

sirop

-150g zahar
-200g margarina
-100ml lapte
-1 esenta rom
-3 linguri cacao
-nuca de cocos

am mixat ingredientele pentru blat si am turnat compozitia intr-o tava potrivit de mare,pregatita cu hartie de copt.am dat la cuptorul preincalzit(treapta 4 la gaz) si am copt pentru 25min.faceti testul scobitorii:

se lasa sa se raceasca complet si se taie dreptunghiuri.
intre timp ne ocupam de sirop:am pus ingredientele in cratita si le-am fiert la foc mic pentru cateva minute,pina cand siropul a inceput sa se lege si sa se ingroase usor.l-am lasat sa se racoreasca si am trecut bucatile prin sirop apoi prin nuca de cocos:

se aseaza pe un platou si se dau cateva ore la rece,in camara.

4 comentarii:

DiaMar bucataria galbena spunea...

Iti doresc sa ai parte de un An Nou cat mai bun si mai frumos.

mariana spunea...

la multi ani!!!!

sara & Miki spunea...

Anul 2012 cu bucurii si impliniri alaturi de cei dragi. Pup!

mihaela spunea...

dragele mele va multumesc pentru urari!